Home / Dynamics 365 Customer Engagement

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement

Wat is Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement?

Dynamics 365 Customer Engagement is een cloudgebaseerd platform voor klantrelatiebeheer (CRM) van Microsoft. Het biedt organisaties de mogelijkheid om klantinteracties en -gegevens centraal te beheren en te analyseren, waardoor ze inzicht krijgen in hun klanten en betere beslissingen kunnen nemen. Met functionaliteiten zoals sales automation, customer service management en marketing automation stelt Dynamics 365 Customer Engagement organisaties in staat om de klanttevredenheid te verhogen en de efficiëntie te verbeteren.

 

Gebruik Customer Insights om je concurrentie voor te blijven

Internet heeft de wereld transparant gemaakt. Bedrijven hebben geen geheimen meer en consumenten worden steeds mondiger en kritischer. Wil je klanten binden dan zul je aandacht moeten besteden aan de wensen en behoeften van je klanten en ‘customer insights’ als basis moeten gebruiken voor elke actie.

Als je je nu realiseert dat je sales, marketing en customer service team nog in verschillende systemen werken, data op verschillende plekken staan, begrijp je ook dat er geen eenduidig perspectief is over wie de klant is. Inzicht krijg je alleen met een CRM-systeem dat ondersteunt, afgestemd is op jouw klanten, jouw branche, en jouw processen.

Efficiënt en effectief

Een CRM-systeem laat je personeel sneller werken, kansen herkennen en prioriteren. Het inzicht in klanten en hun behoeften biedt de mogelijkheid een klantbeleving op maat te realiseren. Met moderne tools maak je communicatie via elk apparaat en kanaal mogelijk. Start vandaag met een CRM-systeem en ontdek wat Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement kan doen.

Voor Sales, Marketing en Service

Met de apps in Dynamics 365 Customer Engagement kan je in één systeem alle gegevens vastleggen die nodig zijn om een volledig klantbeeld te realiseren. Je kan je Sales, Marketing en Service optimaliseren, klantverwachtingen overtreffen en nieuwe kansen creëeren.

Het grote geheel

Sales, Marketing en Service opereren nooit alleen in een bedrijf. Als sinds de start bekijkt Dynamic People altijd het grote geheel en legt daarbij de noodzakelijke dwarsverbanden. Zo optimaliseren we bedrijfsprocessen met geïntegreerde oplossingen. En daarbij kijken we verder dan alleen het CRM. Het Dynamics 365 platform met het Power Platform is een totaaloplossing met de mogelijkheid tot het creëren van een centrale ERP en CRM softwareomgeving.

Sales, Marketing

& Service

Jouw Sales, Marketing & Service weer op één lijn brengen? Start vandaag nog met jouw CRM-systeem. Graag bespreken we de mogelijkheden voor jouw bedrijf.