Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
Automatiseer eenvoudig marketing processen met Dynamics Marketing
Je bouwt hiermee op eenvoudige wijze aan uw relatiebestand en maakt van prospects klanten. De app is erg gebruikersvriendelijk, werkt naadloos met Dynamics 365 Sales en heeft ingebouwde bedrijfsinformatie.
Je zet Dynamics 365 Customer Insights – Journeys in om vormgegeven e-mailberichten en online inhoud te maken ter ondersteuning van jouw marketinginitiatieven.
Intro Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
Verander prospects in zakelijke relaties met Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys. Ga op zoek naar meer kwalitatieve leads met behulp van multichannel campagnes en gepersonaliseerde leadnurturing. Eén bron van gedeelde informatie brengt jouw verkoop en marketing op één lijn. Verbind de processen en maak daarbij gebruik van de vertrouwde Office 365-tools. Met behulp van kant-en-klare dashboards en rapportages is het eenvoudig om slimmere beslissingen te maken en zo de marketing-ROI te verbeteren.
Versterk je digitale aanwezigheid met de aanpasbare sjablonen. Pas met behulp van de intuïtieve ontwerptools de boodschap aan aan uw persoonlijke voorkeuren en zet lead scoring modellen op. Je bent in staat om interactieve customer-journeys te ontwerpen. Daarmee kunt je gepersonaliseerd potentiële klanten onderhouden. Deze toolset maakt dat u eenvoudig campagnes kunt bijhouden. De campagneresultaten kunt analyseren en winstgevende langetermijnrelaties kunt opbouwen.
De 360-graden weergave van elke potentiële klant en relatie geeft je een goed inzicht in de markt. Met de app “eventmanagement” kun je alle gegevens over uw evenementlocaties, logistiek, ticketsysteem, sessies, sprekers, sponsors en dergelijke op één plaats bijhouden. Zo kan jouw gehele team de informatie afstemmen. Vervolgens genereert u een online eventportal waar deelnemers eventinformatie kunnen bekijken en online kunnen registreren. Elementen van de events kun je vervolgens weer integreren in jouw emailmarketing en klantreis.
De voordelen van Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
- Eenvoudig campagnes bijhouden en resultaten analyseren.
- 360-gradenweergave van elke potentiële klant en relatie.
- Te koppelen met andere platforms zoals LinkedIn.
- Uw MROI (Marketing Return On Investment) analyseren en vastleggen.
- Aanpasbaar aan uw eisen en wensen.
Kant- en klare Dashboards
Met dashboards en rapporten kan je de prestaties van uw marketinginitiatieven bijhouden en zo de beste bronnen voor potentiële klanten en marketingactiviteiten identificeren. Breng verkoop- en marketingresultaten samen om de impact ervan voor jouw bedrijf te traceren en te vergroten.
Apps en oplossingen
Standaard wordt Microsoft Dynamics 365 Customer Insights – Journeys geleverd met een zorgvuldig geselecteerde bundel apps en oplossingen waaronder Core Marketing, Customer Voice en Event Management.
Core Marketing bevat e-mailmarketing, customer journey, gebruiksgedrag, leadscores, marketingpagina’s, enzovoort. Event Management laat je persoonlijke events of online webinars organiseren en promoten. Customer voice helpt je online onderzoeken te maken en de resultaten te analyseren. Met eenvoudig te maken onderzoeken kan je makkelijk bruikbare feedback van klanten verzamelen. Als jij inzicht hebt in de individuele behoeften en verwachtingen van klanten, bouw je jouw relaties op en vergroot je de omzet.
Marketing automatiseren
Of juist personaliseren?
Het één sluit het ander niet uit. Door het 360-graden klantbeeld dat gaandeweg ontstaat kan je juist heel doelgericht en persoonlijk jouw prospects benaderen en tot klant maken.