Benieuwd wat Dynamic People voor u kan betekenen?

+ 31 (0) 20 303 24 70
Logo
Blogs 07 september 2020 Marieke van Wolfswinkel

Wat jij moet weten over Release Wave 2 2020

pexels-emiliano-arano-1295138

In augustus 2020 deelde Microsoft de nieuwe functionaliteiten en updates voor Dynamics 365 in het Dynamics 365: 2020 Release Wave 2 Plan. Deze nieuwe features komen uit in de periode oktober 2020 – maart 2021. Lees hier alles wat je moet weten over nieuwe functionaliteiten in Dynamics 365 Sales en Dynamics 365 Customer Service.

Wat staat er op de Planning?

In Dynamics 365 Sales blijft de nadruk liggen op een vereenvoudigde ervaring voor gebruikers. Een nieuwe mobiele ervaring voor snelle toegang tot klantinformatie. En verbeteringen in prognoses. Dynamics 365 Customer Service breidt de productiviteit van agents uit, waardoor agents tegelijkertijd aan meerdere sessies kunnen werken.

Email & Bijlagen

In de nieuwe release zullen verschillende verbeteringen voor e-mail beschikbaar zijn. In een vorige release is het al mogelijk gemaakt om een ​​nieuwe e-mail rechtstreeks vanuit de tijdlijn samen te stellen en de e-mail vervolgens in een pop-upvenster te openen. Deze ervaring is nu uitgebreid en ondersteund voor acties zoals weergeven, bijwerken en rechtstreeks antwoorden vanaf de tijdlijn.

Email& Attachment Enhancements

Bovendien is het in deze nieuwe ervaring mogelijk om meerdere bijlagen tegelijkertijd te uploaden en een voorbeeld van je bijlagen rechtstreeks in de e-mail te bekijken.

Attachment Preview

Verbeterde PDF functies

Dankzij de verbeterde PDF-mogelijkheden binnen deze releasewave kun je kiezen uit verschillende sjablonen voor een entiteit en onmiddellijk een voorbeeld van de PDF zien. Er is intuïtieve navigatie toegevoegd, maar ook verschillende e-mailopties met minimaal klikken. Ten slotte kan deze functionaliteit eenvoudig worden ingeschakeld voor specifieke entiteiten in de Productiviteitstools.

 

Enhanced PDF Capabilities

Prognoses

In de komende release zijn verbeteringen aangebracht voor prognosemodellering. Zo is het mogelijk om de prognose op te splitsen naar een specifieke dimensie, zoals productfamilie. Het ondersteunt ook prognoses voor meerdere valuta’s en hoeveelheden. En het is mogelijk om managers te verbergen in hun eigen prognoses. Bovendien kunnen berekende kolommen nu worden aangepast en kunnen onderliggende rasterkolommen door beheerders worden in- en uitgeschakeld.

Deze verbeteringen bieden inzicht in de verkoopdoelstellingen en helpen bij het nemen van nauwkeurig geïnformeerde strategische beslissingen, gebaseerd op informatie die al in het systeem aanwezig is.

Customer Service Workspace App

Een geweldige nieuwe functie in de komende releasewave is de Customer Service Workspace-app. Met deze app kunnen agents klantcases efficiënt afhandelen met behulp van:

  • Beheer van meerdere cases tegelijk
  • Beheer van e-mail en andere casegerelateerde activiteiten zonder de context van de hoofdcase te verliezen
  • Productiviteitspaneel voor op AI gebaseerde suggesties van kennisartikelen, vergelijkbare cases en andere productiviteitstools

Customer Service Workspace App

Gebruikersverbetering

Ten slotte zijn er verschillende algemene verbeteringen in het gebruik in de release opgenomen. Zo wordt optimalisatie van duplicaatdetectie en samenvoegfunctionaliteiten beloofd. Het samenvoegen van records kan worden gedaan zonder weg te navigeren. Maar gebruikers zullen ook in staat worden gesteld om gemakkelijk overeenkomende account- en contactrecords te bekijken en te identificeren wanneer ze een lead kwalificeren met een verbeterd dialoogvenster voor detectie van duplicaten.

Matching Information Found

Er worden ook wijzigingen aangebracht op de App-switcher. Voorheen openden de apps zich in de zijbalk aan de linkerkant in het systeem, maar na de release verschijnt er een App Overview-venster, dat een beter overzicht geeft dan voorheen.

Changes App Switcher