Onze Serviceplannen
Het Dynamic People Serviceplan bieden wij aan op vier niveaus.
Serviceplan 1 Preventief Onderhoud / Cloud Update Services
Het basisplan: De geconfigureerde Dynamics 365 oplossing blijft werken na de door Microsoft gepushte periodieke Dynamics 365 cloud updates.
Serviceplan 2 Incident Management & Support Coördinatie
Ondersteuning door onze supportdesk. Conform vooraf gestelde responstijden ondersteunen we bij incidenten en supportvragen.
Serviceplan 3 Adoptie & Verandermanagement
Proactief werken wij samen met key- en eindgebruikers om de acceptatie en gebruikersgraad te vergroten. Dynamic People gebruikt daarbij de Prosci Change Mangement methodologie om veranderingsprocessen te stroomlijnen.
Serviceplan 4 Inspiratie & Innovatie
De technologie verandert snel en dit brengt uitdagingen met zich mee binnen elk bedrijf. Welke nieuwe technologie is al bruikbaar en welke niet. Innovatie zelf wordt niet aangedreven door technologie, in werkelijkheid is innovatie gewoon iets anders en effectiever doen dan je in het verleden hebt gedaan. Periodiek organiseren we sessies met key-users en andere belanghebbenden om inspiratie en innovatie te brengen. De huidige en nieuwe mogelijkheden van het Microsoft-platform en in het bijzonder Dynamics 365 toelichten zulen we daarbij toelichten presenteren en demonstreren.