Windows Loader

Benieuwd wat Dynamic People voor u kan betekenen?

+ 31 (0) 20 303 24 70
Logo

Hosting,

Hosting

beheer en support

christiaan@2x

Interesse?

Bel dan vrijblijvend met Christian Bakker

+31 (0)20 303 24 70 Neem contact op

HOSTING, BEHEER EN SUPPORT

Dynamic People adviseert, implementeert en beheert uw bedrijfskritische oplossingen. Afhankelijk van de klantwens kan dit bij u op locatie (on premise) of gehost worden opgeleverd. Hybride oplossingen komen ook voor, waarbij een deel on premise draait en veelal de nieuwe software wordt ondergebracht in een gehoste omgeving.

Hosting van de software kennen we in 3 vormen:

  1. Wij werken nauw samen met onze vaste ICT-partner Any-IT. Zij faciliteren de complete ICT-infrastructuur (hardware met operating systeem) waarop onze consultants de software installeren. De gehele gehoste oplossing wordt middels een maandelijkse fee bij de klant in rekening gebracht.
  2. De software – zoals Office 365, Microsoft Dynamics CRM en NAV – wordt aangeboden via Azure, de cloud van Microsoft.
  3. Een combinatie van 1 en 2.

Dynamic People is en blijft de hoofdaannemer en de klant sluit bij ons een Service Level Agreement (SLA) af.

Beheer en support

Dynamic People biedt 4 Service Level Agreements. Bij Level 1 bent u ervan verzekerd dat na update van de virusscannersoftware en/of service-updates van het OS de geïnstalleerde software goed blijft functioneren. Level 2 biedt u tevens ondersteuning door onze supportdesk, maandelijkse support en functionele tekortkomingen worden structureel opgelost. Level 3 voorziet in preventief (on-site) beheer om zo een stabiel ICT-platform te garanderen. Het hoogste Level 4 is alleen van toepassing op gehoste omgevingen. Hier krijgt u volledige support van het ICT-platform en de geïnstalleerde software en zo bent u compleet ontzorgd.

Training en key users

Dynamic People probeert altijd gebruik te maken van zogenaamde key users. Dit zijn  medewerkers aan klantkant die verantwoordelijk zijn voor een bepaald proces. Zij zijn het eerste aanspreekpunt voor de gebruikers bij de klant. Als de key user de gebruikersvraag niet kan oplossen, kan de key user contact opnemen met de supportdesk van Dynamic People. De key users worden – tijdens de implementatie en na oplevering – getraind door onze specialisten. Op deze wijze blijft de kennis van de (nieuwe) omgeving geborgd en zo beperken we de supportkosten.

 

Visual

WELKE SLA PAST BIJ MIJ?

WIJ PRATEN U GRAAG BIJ!

Neem contact op