Windows Loader

Benieuwd wat Dynamic People voor u kan betekenen?

+ 31 (0) 20 303 24 70
Logo
PowerApps 20 april 2020 Bente Bucker

Hoe ga je als bedrijf om met het nieuwe normaal?

Het nieuwe normaal

Op naar het “nieuwe normaal”, iets waar we nu allemaal naar toe moeten werken. Maar hoe doe je dat? Waar begin je? En welke afwegingen moet je maken? Lees verder en ontdek hoe wij ons kantoor het-nieuwe-normaal-klaar maken bij Dynamic People.

Afstand, ook op kantoor

In de nieuwe anderhalvemetersamenleving zal je er als bedrijf voor moeten zorgen dat deze 1,5 meter ook binnen de kantoormuren gewaarborgd kan worden. Begin bijvoorbeeld met het “weghalen” van werkplekken. Maak duidelijk welke plekken beschikbaar zijn en welke niet. Dit kan bijvoorbeeld door om en om een hoes of bord bij werkplekken te zetten.

Ook zou je schermen tussen de bureaus kunnen zetten, net als bij de caissières in de supermarkt. Dit kan ook nog eens helpen tegen geluidsoverlast!

Hygiëne

Nu je vaste plekken hebt waar mensen op 1,5 meter afstand kunnen werken, is het belangrijk dat alles schoon blijft. Zorg voor schoonmaakdoekjes bij elk beschikbare werkplek. Zo kan elke werknemer aan het einde van de dag zijn werkplek schoonmaken. Maak ook duidelijk dat de werknemer een plek voor de hele dag behoudt, waar je voorheen even kon “switchen”, is dat nu niet meer verantwoord.

Lunchen

Lunchten jullie voorheen tegelijk in dezelfde ruimte? Dat is in de huidige situatie misschien niet haalbaar meer. Door bijvoorbeeld met een simpele Excel-sheet mensen tijd te laten reserveren wanneer ze willen lunchen, kun je in shifts lunchen. Ook de lunchruimte kun je op 1.5 meter inrichten: haal bijvoorbeeld stoelen weg, zodat mensen niet dichtbij elkaar kunnen zitten.

Is er een medewerker die normaal de lunch verzorgd? Zorg dat je medewerkers aan het begin van de dag doorgeven wat ze willen eten. Zo kan de lunchmedewerker met de nodige hygiënemaatregelen de lunch bereiden en naar de lunchplek brengen.

Bezoekers en leveranciers

In de anderhalvemetersamenleving is het als bedrijf verstandig te registreren wie er bij jou op kantoor zijn of langskomen. Het is aan te raden bezoekers en leveranciers te registreren, zodat je precies weet wie wanneer in contact is geweest met jouw medewerkers. Zorg bijvoorbeeld dat je weet wanneer een bezoeker of leverancier langs komt, laat ze inchecken en registreer met wie deze persoon en afspraak heeft. Om dit helemaal Covid-19-proof te doen, kun je een app te gebruiken, waarbij mensen zelf kunnen inchecken en contact zoveel als mogelijk beperkt wordt.

Visit & Employee Registration App

Dynamic People heeft voor jou de Visit & Employee Registration Apps ontwikkeld. Met twee eenvoudige apps: één voor de bezoeker en één voor de medewerker, registreer je met enkele klikken de bezoeker en de aanwezigheid van je medewerker GDPR compliant. Deze Powerapps zijn snel en tegen lage kosten te implementeren.

Benieuwd of deze app de juiste fit is voor jouw bedrijf?  7 mei  2020 gaven wij een webinar van een half uur, waarin wij door alle functionaliteiten van de app liepen. En lieten zien hoe makkelijk het is bezoekers te registreren door deze app te implementeren in jouw bedrijf.

 

 

Kijk nu!

Vul je gegevens in en kijk de webinar direct.