Benieuwd wat Dynamic People voor u kan betekenen?

+ 31 (0) 20 303 24 70
Logo

MICROSOFT DYNAMICS 365

FOR FIELD SERVICE

Met Microsoft Dynamics 365 for Field Service vergroot u de slagkracht van uw buitendienst. Het biedt u de tools die u nodig heeft om te zorgen dat de juiste medewerker/operator op de juiste plaats, op het juiste moment, met de juiste middelen aan de slag gaat. Geautomatiseerde workflows en dataherkenning zorgen ervoor dat uw medewerkers geen tijd besteden aan papierwerk. Een geavanceerde planning en routeoptimalisatie zorgen voor een zeer efficiënt bedrijfsproces.

Daarnaast is Dynamics 365 for Field Service sterk in het beheren van SLA’s. Het is belangrijk om contracten, overeenkomsten en garantieregelingen goed te managen gebaseerd op klanten, middelen en leveranciers. Vervolgens kunnen operators worden gepland op basis van competenties, certificeringen, plaats en beschikbaarheid. De efficiency neemt toe, uw operationele kosten nemen af en de klant zal meer service ervaren wat leidt tot tevreden klanten en meer omzet.

 

Field Service is één-op-één gekoppeld met CRM en dat komt de efficiency ten goede. Dit pakket is een absolute must voor ieder bedrijf dat servicewerk verricht en/of een buitendienst heeft. De grote kracht van Field Service is dat het volledig integreert met en zelfs echt onderdeel wordt van Microsoft Dynamics 365 en als u dat reeds als CRM gebruikt dan is dit de meest logische stap. Een implementatie is in de regel tijdsintensief en dus kostbaar, maar wanneer we kunnen voortbouwen op het bestaande CRM dan zijn de implementatiekosten beduidend lager.

 

Field Service is een onmisbare tool voor engineers in het veld. Het maakt dat de backoffice proactief de buitendienst kan aansturen. Door het heldere inzicht kunt u uw klanten beter informeren over aankomsttijden, tijdsduur en over de aard van de verrichtte werkzaamheden. Daardoor neemt de klanttevredenheid toe.
Tijd, equipment, routes en vervolgacties van technici kunnen uiterst efficiënt ingepland worden en dat geeft rust en maximaal overzicht aan de kant van de planning en de monteur in het veld kan alles met zijn tablet managen.

Daar waar de nadruk ligt op onderhouds- en reparatiewerk, implementeren wij Field Service. Dat biedt alles wat u wenst qua tracking, routing, planning van SLA’s etc. Wanneer u ook gebruik maakt van Microsoft Dynamics 365 for Project Service dan kan dit prima samengaan, want beide pakketten integreren volledig met Microsoft Dynamics 365 en ze maken allebei gebruik van hetzelfde schedule board. U heeft dan dus één planbord waarop alles te zien is.

icon-crane
De voordelen van Dynamics 365 for Field Service:
  • Productiviteit van de medewerkers én de klanttevredenheid neemt toe
  • Naadloze integratie met uw CRM systeem Microsoft Dynamics 365
  • Helder overzicht, optimale inzet van resources en kennis
  • Rust in de organisatie en optimale communicatie

Onze oplossingen

WE HEBBEN AL EEN

FIELD SERVICE PAKKET

Er zijn uiteraard meerdere pakketten op de markt,maar de grote kracht van Microsoft Dynamics 365 for Field Service is dat het volledig integreert met uw CRM systeem.

Neem contact op