Dynamics 365 for Field Service

FieldOne is in 2016 overgenomen door Microsoft en is onderdeel geworden van het Microsoft Dynamics 365 portfolio met de naam Dynamics 365 for Field Service. Dynamics 365 for Field Service levert Field Service Management oplossingen in een zeer snel groeiende markt. De software van Dynamics 365 for Field Service biedt mogelijkheden die u nodig heeft om te zorgen dat de juiste medewerker/operator op de juiste plaats, op het juiste moment, met de juiste middelen aan de slag gaat. Het hebben van geautomatiseerde workflows en data herkenning, zorgen ervoor dat uw medewerkers geen tijd besteden aan papierwerk. Geavanceerde planning en route optimalisatie zorgen voor een zeer efficiënt bedrijfsproces.

Daarnaast is Dynamics 365 for Field Service sterk in het beheren van SLA. Missende SLA of het toepassen van de juiste SLA bij de juiste klant kost direct omzet. Het is belangrijk om contracten, overeenkomsten, garanties goed te managen gebaseerd op klanten, middelen en leveranciers. Vervolgens kunnen operators worden gepland op basis van competenties, certificeringen, plaats en beschikbaarheid.

Kosten kunnen daardoor worden verlaagd en de klant zal meer service ervaren wat leidt tot tevreden klanten en meer omzet.

Video: Optimaliseer uw buitendienst met Dynamics 365 for Field Service

 

Branches