Dynamic People > Diensten > Hosting, Beheer en Support

Hosting, Beheer en Support

Hosting

Dynamic People adviseert, implementeert en beheert uw bedrijfskritische oplossingen. Afhankelijk van de klantwens kan dit on-premises of gehost worden opgeleverd. Hybride oplossingen komen ook voor, een deel on-premises en (vaak) de nieuwe software wordt dan ondergebracht in een gehoste omgeving. Hosting van de software komen in 3 vormen voor:

  1. Dynamic People werkt nauw samen met haar ICT partner Any-IT. Zij faciliteren de complete ICT infrastructuur (hardware met operating systeem) waarop Dynamic People de software installeert. De gehele gehoste oplossing wordt middels een maandelijkse fee bij de klant in rekening gebracht.
  2. De software wordt aangeboden via de Cloud van Microsoft (Azure). Te denken aan bijvoorbeeld Office365 of Microsoft Dynamic CRM en NAV.
  3. Een combinatie van 1 e 2

Dynamic People is en blijft de hoofdaannemer en de klant sluit bij ons een Service Level Agreement af.

 

Beheer en support

SLA

Dynamic People biedt 4 gestandaardiseerde Service Level Agreements (SLA). SLA-4 is alleen van toepassing op een gehoste omgevingen. Hier bent u volledig ontzorgd.

Onze Service Level Agreements

Service Level Agreements NL700

Training en key users

Dynamic People probeert altijd gebruik te maken van zogenaamde key users. Dit zijn medewerkers bij de klant die verantwoordelijk zijn voor een bepaald proces. Zij zijn het eerste aanspreekpunt (1e lijns) voor de gebruikers bij de klant. Als de key user de gebruikersvraag niet kan oplossen, dan kan de key user contact opnemen met de support desk van Dynamic People.
Tijdens en na de opdracht, worden de key users getraind door Dynamic People. Op deze wijze blijft de kennis van de omgeving geborgd bij de klant en onnodige kosten worden voorkomen.

Privacy authorities across Europe approve Microsoft’s cloud commitments

from Brad Smith, General Counsel and Executive Vice President of Legal and Corporate Affairs at Microsoft.

Lees meer